Slavica Cicvarić Kostić

Full professor

Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću

Termin konsultacija

Academic career

  • 2010, Doktor nauka – područje organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka
  • 2005, Magistar nauka – područje organizacionih nauka za menadžment, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka
  • 2000, Diplomirani inženjer, odsek za Industrijsko inženjerstvo, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka

Selected publications

  • Cicvarić Kostić, S., Okanović, M., Milosavljević, M. (2023). Startapi u fokusu. Beograd: FON, ISBN 978-86-7680-429-0
  • Cicvarić Kostić, S., Štavljanin, V. (2020). Brend menadžment – kreiranje prepoznatljive vrednosti, Beograd: FON, ISBN 978-86-7680-369-9
  • Cicvarić Kostić, S., Mihić, M., Đokić, S., & Stojiljković, D. (2020). Digital Dissemination of Environmental and Social Initiatives, In: Experimental and Computational Investigations in Engineering, Editors N. Mitrovic, G. Mladenovic, A. Mitrovic, Springer, ISBN 978-3-030-58362-0, pp. 20-34.
  • Cicvarić Kostić, S., & Gavrilović Šarenac, J. (2019). “New Normal” Strategic Communication, In: Business Management and Communication Perspectives, Industry 4.0“, Editors Tunç A. I. O., Aslan, P. Hershey PA: IGI Global, 71-92, DOI: 10.4018/978-1-5225-9416-1.ch005
  • Milosavljević, M., Okanović, M., Cicvarić Kostić, S., Jovanović, M., & Radonić, M. (2023). COVID-19 and Behavioral Factors of e-Payment Use: Evidence from Serbia. Sustainability, 15(4), 3188. DOI: 10.3390/su15043188
  • Vlastelica T., Cicvarić Kostić S., Okanović M., & Milosavljević M. (2018). How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation? The evidence from an emerging market, JEEMS – Journal of East European Management Studies, 23(1): 6-25, DOI: 10.5771/0949-6181-2018-1-10
  • Okanović, M., Milosavljević, M., Cicvarić Kostić, S., & Dlačić, J. (2023). Embryonic tech ventures’ orientation and performance. Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies. DOI: https://doi.org/10.7595/management.fon.2023.0008
  • Veselinović, T., Vlastelica Bakić, T., & Cicvarić Kostić, S. (2016). Is there a correlation between organizational features and digital communication usage?, Industrija 44(3), 41-60, DOI:10.5937/industrija44-10236
  • Eferica, N., Cicvarić Kostić, S., & Okanović, M. (2023). Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova, U: Održivo upravljanje poslovanjem: inovacije, softver i komunikacije, Editori: Stošić, B., Lazarević, S., & Kostić-Stanković, M., Beograd: FON, ISBN: 978-86-7680-423-8, pp. 361-380.
  • Barjaktorović, S., Cicvarić Kostić, S., & Kostić-Stanković, M. (2021). Komunikacija brenda poslodavca u oglasima za posao, Marketing, 52(4), 225-235. ISSN 0354-3471

Awards and Recognitions

  • Priznanje Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolji institucionalni program odnosa s javnošću (2005)

Participation in projects

  • Međunarodni gostujući profesor na Univerzitetu u Bolonji – Bologna Business School, Italija (2020-danas), kao i na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Rijeci, Hrvatska (2021-danas) i Institutu za komunikacijske studije u Skoplju, Severna Makedonija (2012-danas)
  • Tim za marketing i komunikacije u Razvoju softverskog i organizacionog rešenja za testiranje kandidata TestMaster, 2021-danas
  • Building Innovation Funnel – Venture an Idea (DSI/BIF/2021/001), Inicijativa Digitalna Srbija i FON sa partnerima, podržano od strane Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), 2021-2025.
  • Strateško upravljanje i organizacioni razvoj za srednji nivo menadžmenta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srbije, Peterhof Consulting & Edu, IMG, 2019-2020.
  • Unapređenje marketinškog pristupa poslovanju kroz kokreiranje vrednosti (uniri-drustv-18-235-1399), Univerzitet u Rijeci (Hrvatska, Srbija, Slovenija), 2019-2021.
  • Kokreiranje vrednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija (ZP 9/2017), Univerzitet u Rijeci (Hrvatska, Srbija), 2017-2019.
  • Strategija komunikacije grada Pančeva 2017-2020, GBP Consulting, 2016-2017.
  • Unapređenje svesti javnosti o Agenciji za osiguranje depozita i komunikaciona politika i alati, Agencija za osiguranje depozita, PriceWaterhouse Coopers, 2016-2017.
  • Strategija internih komunikacija 2016-2017 za JP EPS, Mozaik, Beograd, 2016.
  • Unapređivanje kvaliteta obrazovnog sistema Republike Srbije kroz unapređivanje efektivnosti sistema spoljašnjeg vrednovanja rada škola i razvoj horizontalnog učenja između škola (SHARE), Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, UNICEF, 2016.
  • Sprečavanje osipanja učenika iz obrazovnog sistema Republike Srbije, Centar za obrazovne politike, UNICEF i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, 2016.
  • Osnivanje Bugarsko srpske privredne komore: Strategija razvoja Bugarsko srpske privredne komore 2014-2019, Istraživanje tržišta srpske strane pogranične zone, Istraživanje potreba kompanija srpske strane pogranične zone, 2014.
  • Izrada vizuelnog identiteta FON-a i knjige grafičkih standarda, 2009-2010.
  • Menadžer za odnose s javnošću u investicionoj kompaniji MPC Properties, 2007-2008.
  • Direktor za razvoj poslovanja u međunarodnoj konsultantskoj kompaniji za komunikacije ”Hauska&Partner International Communications”, 2007.
  • The Path of Internationalisation and Integration in the Europe of Region – projekat partnerstva visoko obrazovnih institucija u južnoj i istočnoj Evropi (član Srbije u Međunarodnom savetodavnom odboru), 2006.
  • Mentor studenata koji učestvuju na međunarodnim takmičenjima u rešavanju poslovnih studija slučaja (2016-danas)
  • Projekti, edukativni programi, obuke i treninzi iz oblasti marketinga i korporativnih komunikacija za klijente: Typhoon HIL, BlackRock, Delhaize, Banca Intesa, Ringier, Lukowa Academie, Porsche Leasing, Telekom Srbija, Delta Holding, Zdravlje Aktavis, JP EPS, JKP Infostan tehnologije, Turistička organizacija Srbije, Institut za standardizaciju Srbije, Narodna skupština Republike Srbije, Banjalučki velesajam, Ministarstvo odbrane Velike Britanije i Republike Srbije (program PRISMA), Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Sekretarijat za zdravstvo grada Beograda, Udruženje Jednake mogućnosti i UN Women, UNDP, USAID i dr. (2001 – danas)

Membership in organizations

  • Član Upravnog odbora Društva Srbije za odnose s javnošću (2015-2019)
  • U periodu od 2010. godine do danas bila je član Srpskog udruženja za marketing (SEMA), Evropskog udruženja za obrazovanje i istraživanje za odnose s javnošću (The European Public Relations Education and Research Association – EUPRERA) i Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA)
  • Član stručnog žirija za godišnja priznanja Društva Srbije za odnose s javnošću (2013-2016), UEPS-a (2014), Effie Awards Serbia (2019), kao i Social Impact Award Serbia (2020).

Advanced training

  • DIMAQ (digital marketing qualification) sertifikat, IAB-Interactive Advertising Bureau, 2019.
  • Trener, nivo 5/7, CMI-Chartered Management Institute, UK, 2013.